Saturday 3 December 2011

‎~ketika keikhlasan dikhianati tanpa direstui~....

"Hakikat dan lumrah manusia...bila baik dipuji...bila benci di caci"...ermmm adatlah tu kan...well...sy senang dengan dunia sy sekarang ini...pekerjaan baru dan masih dan terus mengushakan perniagaan kecil-kecilan saya..saya rasa bangga dengan usha dan air tangan saya sendiri mengushakan perniaagan yg sy minati ni..Mudah2han Allah beri saya kemudahan dalam hal2 yg berkaitan sameada dalam perniagaan yg saya ceburi ini atau pekerjaan baru saya ni.Alhamdulillah saya berharap biarlah segala apa yang saya rasa sekarang ini akan kekal hingga akhir hayat saya.,Insyaalah. Tuhan maha adil...(DIA) tidak akan menduga kita jika kita tak mampu untuk mengharunginya dan setiap dugaan yang diberi akan ada kebahgiaan kelak.
Dan pada mereka yang mengkhianati persahabatan suci saya, saya hanya mampu ucapkan terima kasih dan Alhamdulillah at least korang masih sudi untuk menyebut2 name saya.hehehe...Fofular akak...ahaks!...hemmm..Mak X kesah jek..sbb segala suka duka kita semua pernah harungi bersama...saya xminta dibalas jasa ke apa..cuma fahamlah persahabatan ikhlas saya...dari hati saya yang betul ikhlas....

No comments:

Post a Comment