Friday 22 April 2011

Menjawab soalan gedix dr Puan Comei



1.Bekas kekasih saya adalah seorang :



  ..mane de bekas kekasih nok!...Hubby, aku adalah


2.Saya sedang mendengar :


    nak tidor kang ..leh ler dengar lagu Sedetik lebih gan         
    
    lagu rindu setengah mati..best la babe!



3.Mungkin saya patut : 

    
   meneruskan lagi sesi diet saya dengan cepat




4.Saya suka : 
   
   berangan dan memeluk hubby dan 3 comey sy itu...




5.Sahabat baik saya : 


   hp, internet dan bantal....tp smua yang baik gan sy adalh 


   shbt baik sy..



6.Saya tak faham :



   kenapa 'pompuan' sekarang suke mengedik kat laki or 


   kepunyaan orang dammm!!



7.Saya kehilangan : 


   setakat ni xder ape2 milik sy yang ilang...kalo de..sy 


   pastikan org yang curik tu putus ke dua2           


   tangannya..hahaha   




8.Ramai yg bertanya :
   

   nak tanya??..tanya lah...




9.Makna nama saya : 


   Fat'hiya :( pembukaan) Fateen: (yg genit)...ahaks genit 


   ker?





10.Cinta itu adalah :

     
     memang unik...sbb kalo dah jatuh cinta smua serba 


     xkena...dn cinta adalah saat kau melihatnya hanya dari 


     hati bukan mata..






11.Saya akan cuba : 

     jadi ibu, istri anak dn menantu yg mithali..hehehe (^_*)...


12.Telefon bimbit saya :

    
      Hubby present....




13.Bila saya terjaga dari tidur :

    
      minur air masak dn gosok gigi




14.Saya paling meluat apabila :


     Ade Laki orang yang mengatai dan cuba mengaku 


     bujang.





15.Pesta/party adalah :

  
     dah berumur bagai ni ...ne ade pesta2...tuk kids yg 3 ok 


     lagi!..




16.Haiwan yg paling comel : 


    
      Kucing kot!



1
7.Peringkat umur yg paling menyeronokkan bg saya ialah :

    
      sekarang kot..sbb makin berumur..sy nk lagi sassy, 


      Vogue  & hot..untuk suami daaa..




18.Hari ini :

    
      macam biase jek...xder apa yg menarik dn tertarik pun




19.Mlm ini saya akan :

   
     golek2 depan Tv sbb ade story yg menarik di TV3




20.Esok pula saya akan :

   
     bersantai dengan keluarga sy...



21.Saya betul2 inginkan :

      
     nak cepat kaya




22.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pg ini : 
    
     biase jek...yg penting xder jerawat.





23.Siapa yg anda mahu tag :


     saya dah tag si Dilla Ricka dan akan tag si Erikafaraisya           
    
     lak....

1 comment:

  1. good job. well done. hahahaha. tak de keje cari keje

    ReplyDelete